Usnesení 2. zasedání Rady města
V Ý P I S Z E Z Á P I S U
(usnesení)
z 2. řádného zasedání
Rady města Rožnov pod Radhoštěm,
konané dne 16. listopadu 2018
Usnesení jsou upravena s ohledem na ochranu osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.
Rada města Rožnov pod Radhoštěm v souladu s příslušnými ustanoveními zákona číslo 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů,
- 19/2 schvaluje program jednání rady města dle pozvánky.
- 20/2 rozhodla usnesením č. 2068/121 dne 5. 10.
2018 o vyhlášení veřejné zakázky na služby s názvem Správa a údržba
veřejného osvětlení města Rožnov pod Radhoštěm, zadávané dle zákona
č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, a schválila zadávací
dokumentaci a jmenovala členy a náhradníky hodnotící komise.
V souvislosti s výše uvedenou veřejnou zakázkou rada
města:
• schvaluje změny zadávací dokumentace (ZD) – změny v příloze č. 1 ZD obchodní podmínky v podobě návrhu smlouvy včetně příloh smlouvy č. 2 a č. 6 smlouvy a změny v příloze č. 3 ZD cenový model pro výpočet nabídkové ceny účastníka,
• schvaluje novou přílohu zadávací dokumentace – přílohu č. 4 ZD Pasport veřejného osvětlení Rožnov p. R. k 31. 12. 2017,
• schvaluje změnu člena/náhradníka hodnotící komise pro otevírání obálek, hodnocení a posouzení nabídek,
• ukládá vedoucí Odboru správy majetku zabezpečit všechny úkony, související se zveřejněním změn zadávacích podmínek v zadávací dokumentaci a doplněním zadávací dokumentace a s přiměřeným posunutím lhůty pro podání nabídek pro výše uvedenou veřejnou zakázku.
Změna zadávacích podmínek v zadávací dokumentaci, doplnění zadávací dokumentace a změna člena/náhradníka hodnotící komise ve znění uvedeném v přílohách důvodové zprávy jsou součástí tohoto usnesení.
Ing. Radim Holiš Ing. Jan Kučera, MSc.
starosta města místostarosta města