Usnesení 25. zasedání Rady města
konané dne 16. července 2019
V Ý P I S Z E Z Á P I S U
(usnesení)
z 25. řádného zasedání
Rady města Rožnov pod Radhoštěm,
konané dne 16. července 2019
_________________________________________________
Usnesení jsou upravena s ohledem na ochranu osobních údajů.
Rada města Rožnov pod Radhoštěm v souladu s příslušnými ustanoveními zákona číslo 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů,
- 551/25 schvaluje program jednání rady města dle pozvánky a navržených změn.
- 552/25 v rámci veřejné zakázky malého rozsahu Oprava kuchyně v MŠ Horní Paseky, Rožnov pod Radhoštěm schvaluje vítězného uchazeče na realizaci této zakázky, kterým je společnost PROMOS trading, spol. s r.o. , 736 01 Havířov, a uzavření smlouvy o dílo č. 200/2019/ORM na tuto zakázku mezi městem Rožnov pod Radhoštěm a vítězným uchazečem, společností PROMOS trading, spol. s.r.o. , dle důvodové zprávy a jejích příloh. Schválená smlouva ve znění uvedeném v příloze č. 3 důvodové zprávy je součástí tohoto usnesení.
- 553/25 ve funkci jediného společníka společnosti KRYTÝ BAZÉN ROŽNOV, spol. s r.o., 756 61 Rožnov pod Radhoštěm, ukládá jednateli společnosti úkol převzít 7 vysazených stromů a zajistit jejich zálivku dle důvodové zprávy.
-
554/25 rozhodla o zrušení výběrového řízení pro VZMR Revitalizace sídelní zeleně v Rožnově pod Radhoštěm, oblast 1. máj – zhotovení dokumentace , o jejímž vyhlášení rozhodla rada města usnesením 534/23 dne 28. 6. 2019, a rozhodla o novém vyhlášení veřejné zakázky malého rozsahu Revitalizace sídelní zeleně v Rožnově pod Radhoštěm, oblast 1. máj – zhotovení dokumentace, zadávané dle Pokynů pro zadávání veřejných zakázek v OPŽP 2014–2020, v platném znění, a přiměřeně dle vnitřního předpisu zadavatele Zadávání veřejných zakázek malého rozsahu č. 1/2017 - kategorie „D“ dle důvodové zprávy a jejích příloh. V souvislosti s výše uvedenou veřejnou zakázkou rada města:
• schvaluje zadávací dokumentaci a podmínky výběrového řízení,
• schvaluje seznam uchazečů, kterým bude odeslána výzva k podání nabídky a k prokázání splnění kvalifikace,
• jmenuje členy komise pro otevírání obálek, hodnocení a posouzení nabídek a jejich náhradníky,
• ukládá vedoucí Odboru správy majetku zabezpečit všechny úkony související se zadáváním výše uvedené veřejné zakázky,
• svěřuje starostovi města rozhodování o změnách a doplněních zadávací dokumentace
a podmínek výběrového řízení předmětné veřejné zakázky, rozhodování o změnách členů komise pro otevírání obálek, hodnocení a posouzení nabídek a jejich náhradníků a rozhodování o zrušení výběrového řízení.
Zadávací dokumentace a zadávací podmínky, seznam uchazečů, seznam jmenovaných členů komise pro hodnocení a posouzení nabídek a jejich náhradníků, ve znění uvedeném v přílohách důvodové zprávy, jsou součástí tohoto usnesení.
Ing. Jan Kučera, MSc. Mgr. Kristýna Kosová
místostarosta města místostarostka města