Finanční oddělení

Základní činnost Ing. Martina Hrnčárka

  • řídí finanční odbor v samostatné i přenesené působnosti
  • zodpovídá za sestavení rozpočtu města, jeho předložení ke schválení zastupitelstvu města a kontroluje čerpání plnění jednotlivých rozpočtových položek u schváleného rozpočtu,
  • zodpovídá za zpracování a předložení zprávy o výsledcích hospodaření města za kalendářní rok,
  • zodpovídá za hospodaření a správu s cennými papíry ve vlastnictví města,
  • řídí příspěvkové organizace města v oblasti finanční, účetní a daňové,
  • zodpovídá za splnění daňových povinností města,
  • zastupuje město vůči Finančnímu úřadu v Rožnově pod Radhoštěm,
  • zpracovává obecně závazné vyhlášky s finanční problematikou, zodpovídá za vymáhání pohledávek z titulu samostatné působnosti,
  • zodpovídá za vymáhání daňových pohledávek z titulu přenesené působnosti (pokuty ve správních řízeních, místní poplatky, správní poplatky aj.),
  • zastupuje město před soudy všech stupňů a správními orgány ve všech právních věcech týkající se správy daní a poplatků ve smyslu zákona 337/1992 Sb., o správě daní a poplatků, v platném znění,
  • vykonává správu povolování výherních hracích přístrojů dle zvláštního předpisu ( nyní zákon číslo 202/1990 Sb., o loteriích a jiných podobných hrách),
  • zastupuje Město Rožnov pod Radhoštěm v dozorčí radě společnosti TV Beskyd, s.r.o. Valašské Meziříčí,
  • řídí záležitosti týkající se městské části televizního kabelového rozvodu a spolupracuje s SBD Rožnov p. R. jako vlastníkem primární části TKR.


Základní činnost Ing. Romana Korabečného

  •  zastupuje vedoucího odboru
  •  zpracovává návrh rozpočtu města, vede evidenci schváleného rozpočtu
  •  vyhodnocuje plnění rozpočtu, zpracovává rozbory
  •  zpracovává návrhy na rozpočtová opatření
  •  metodicky řídí a odpovídá za účtování města dle platných zákonných předpisů
  •  odpovídá za zpracování předepsaných výkazů v daných termínech a jejich předání Krajskému úřadu a dalším určeným organizacím
  •  odpovídá za zpracování účetní závěrky města
  •  metodicky řídí inventarizaci majetku a závazků města
  •  komplexně spolupracuje při zpracování auditu hospodaření města
  •  metodicky řídí účetnictví příspěvkových organizací města
  •  zpracovává předané výkazy příspěvkových organizací a zajišťuje předání údajů na Krajský úřad
  •  vyhodnocuje hospodaření příspěvkových organizací města dle předávaných výkazů
  •  zajišťuje provedení úhrad závazků města v rámci daných finančních možností
  •  zajišťuje a vede evidenci, provádí vyúčtování přísně zúčtovatelných tiskopisů (pokutových bloků)
  •  zajišťuje problematiku dopravní obslužnosti plní mimořádné úkoly vedoucího odboru


Základní činnost Ing. Daniely Šťastové

  • komplexní učtování o základním běžném účtu města dle platného zákona o účetnictví, opatření MF o účtování pro rozpočtové a příspěvkové organizace a obce, směrnice o účetnictví města
  • komplexní účtování o příjmových i výdajových účtech města dle platného zákona o účetnictví, opatření MF o účtování pro rozpočtové a příspěvkové organizace a obce, opatření MF o rozpočtové skladbě.
  • ověřování účetních dokladů z hlediska formální správnosti, zatřídění dle rozpočtové skladby, zaúčtování dle účetní osnovy a postupů účtování a interní směrnice o účetnictví
  • zpracování a předávání aktuálních přehledů a rozborů podle potřeb ostatních odborů
  • příprava a vypracování účetních výkazů
  • zpracování uzávěrkových operací v účetnictví


Základní činnost Šárky Fišerové

  • komplexní účtování o hospodářské činnosti města dle platného zákona o účetnictví, opatření MF o účtování pro rozpočtové a příspěvkové organizace a obce, směrnice o účetnictví města
  • komplexní účtování o příjmovém účtu města určeném pro inkaso poplatků za odpady dle platného zákona o účetnictví, opatření MF o účtování pro rozpočtové a příspěvkové organizace a obce, opatření MF o rozpočtové skladbě, směrnice o účetnictví města
  • komplexní účtování o účtech FRBR a FOBF města dle platného zákona o účetnictví, opatření MF o účtování pro rozpočtové a příspěvkové organizace a obce, opatření MF o rozpočtové skladbě, směrnice o účetnictví města
  • vedení knihy došlých faktur, zajištění přijetí faktur, jejich formální kontrola, zaevidování, předání do oběhu
  • účtování přijatých faktur
  • vystavování příkazů k úhradě dle pokynů nadřízeného
  • inventarizace odpovídajících pohledávkových a závazkových účtů
  • zpracování aktuálních přehledů a rozborů dle pokynů vedoucího


Základní činnost Evy Stodůlkové

  • zpracování komplexních agend pro vyměření místních poplatků a ostatních daňových pohledávek ve smyslu zákona č. 337/1992 Sb., o správě daní a poplatků a příslušných obecně závazných vyhlášek města,
  • sledování plateb místních poplatků a ostatních daňových pohledávek, kontrola a vymáhání nedoplatků,
  • sledování pokut, nákladů řízení a správních poplatků uložených správními odbory městského úřadu a jejich vymáhání,
  • sledování a inventarizace odpovídajících pohl. účtů,
  • evidence a nakládání s přísně zúčtovatelnými tiskopisy,
  • sledování pohledávek za smluvními stranami vyplývající z předaných kupních a nájemních smluv


Základní činnost Marcely Urbánkové

  • zpracování komplexních agend pro vyměření místních poplatků a ostatních daňových pohledávek ve smyslu zákona č. 337/1992 Sb., o správě daní a poplatků a příslušných obecně závazných vyhlášek města,
  • sledování plateb místních poplatků a ostatních daňových pohledávek, kontrola a vymáhání nedoplatků,
  • sledování pokut, nákladů řízení a správních poplatků uložených správními odbory městského úřadu a jejich vymáhání,
  • sledování a inventarizace odpovídajících pohledávkových účtů,
  • evidence a nakládání s přísně zúčtovatelnými tiskopisy,


Základní činnost Evy Balánové, DiS.

  • komplexní vedení evidence místního poplatku za připojení k systému komunálního odpadu dle platné vyhlášky města a obecně závazných předpisů
  • zpracování a předávání podkladů k zaúčtování pohledávek za poplatek za odpady
  • inventarizace pohledávkových účtů za poplatky za odpady
  • vyúčtování pohledávek a úhrad poplatku za připojení k systému komunálního odpadu
  • zajištění vratek přeplatků poplatku za odpady dle platné vyhlášky města
  • vedení správní agendy při vymáhání nedoplatků místního poplatku za připojení k systému komunálního odpadu
  • zajištění informovanosti občanů o poplatkové povinnosti
  • zpracování aktuálních přehledů a rozborů podle potřeby


Základní činnost Jarmily Říhové

  • zpracování podkladů pro vydání rozhodnutí o povolení k provozování výherních hracích přístrojů (dále VHP) dle zákona č. 202/1990 Sb., o loteriích a jiných podobných hrách ve znění pozdějších předpisů,
  • příprava dokladů a kontrola správnosti výběru správního poplatku dle zákona č. 368/92 Sb., o správních poplatcích v platném znění za vydání rozhodnutí o povolení provozu VHP,
  • výpočet výše poplatku vybraného za vydání rozhodnutí o povolení převod příslušné částky do státního rozpočtu dle § 9a) zákona č. 202/1990 Sb.,
  • kontrola vyúčtování provozu VHP dle § 20 zák. 202/1990 Sb,.
  • kontrola výpočtu a odvodu části výtěžku pro veřejně prospěšné účely,
  • kontrola výpočtu a odvodu místních poplatků za provoz VHP dle platné obecně závazné vyhlášky města Rožnov pod Radhoštěm,
  • kontrolní činnost dodržování podmínek určených v povolení provozu VHP a ukládání pokut dle zákona č. 202/1990 Sb., o loteriích a jiných podobných hrách ve znění pozdějších předpisů,
  • likvidace cestovních náhrad úředníků městského úřadu podle zákona číslo 119/1992 Sb., o cestovních náhradách, v platném znění,
  • zpracování a aktualizace agendy průběžného vzdělávání úředníků městského úřadu,
  • vyhledávání dotačních titulů ve prospěch města a zpracování žádostí pro jejich poskytnutí.


Vytvořeno 7.2.2023 15:16:25 | přečteno 5x | ernest

Stránky jsou vytvořené z projektu:
Kontaktní úřad Rožnov pod Radhoštěm, CZ.03.4.74/0.0/0.0/19_109/0016826

EU
load