Finanční oddělení
Základní činnost Ing. Martina Hrnčárka
- řídí finanční odbor v samostatné i přenesené působnosti
- zodpovídá za sestavení rozpočtu města, jeho předložení ke schválení zastupitelstvu města a kontroluje čerpání plnění jednotlivých rozpočtových položek u schváleného rozpočtu,
- zodpovídá za zpracování a předložení zprávy o výsledcích hospodaření města za kalendářní rok,
- zodpovídá za hospodaření a správu s cennými papíry ve vlastnictví města,
- řídí příspěvkové organizace města v oblasti finanční, účetní a daňové,
- zodpovídá za splnění daňových povinností města,
- zastupuje město vůči Finančnímu úřadu v Rožnově pod Radhoštěm,
- zpracovává obecně závazné vyhlášky s finanční problematikou, zodpovídá za vymáhání pohledávek z titulu samostatné působnosti,
- zodpovídá za vymáhání daňových pohledávek z titulu přenesené působnosti (pokuty ve správních řízeních, místní poplatky, správní poplatky aj.),
- zastupuje město před soudy všech stupňů a správními orgány ve všech právních věcech týkající se správy daní a poplatků ve smyslu zákona 337/1992 Sb., o správě daní a poplatků, v platném znění,
- vykonává správu povolování výherních hracích přístrojů dle zvláštního předpisu ( nyní zákon číslo 202/1990 Sb., o loteriích a jiných podobných hrách),
- zastupuje Město Rožnov pod Radhoštěm v dozorčí radě společnosti TV Beskyd, s.r.o. Valašské Meziříčí,
- řídí záležitosti týkající se městské části televizního kabelového rozvodu a spolupracuje s SBD Rožnov p. R. jako vlastníkem primární části TKR.
Základní činnost Ing. Romana Korabečného
- zastupuje vedoucího odboru
- zpracovává návrh rozpočtu města, vede evidenci schváleného rozpočtu
- vyhodnocuje plnění rozpočtu, zpracovává rozbory
- zpracovává návrhy na rozpočtová opatření
- metodicky řídí a odpovídá za účtování města dle platných zákonných předpisů
- odpovídá za zpracování předepsaných výkazů v daných termínech a jejich předání Krajskému úřadu a dalším určeným organizacím
- odpovídá za zpracování účetní závěrky města
- metodicky řídí inventarizaci majetku a závazků města
- komplexně spolupracuje při zpracování auditu hospodaření města
- metodicky řídí účetnictví příspěvkových organizací města
- zpracovává předané výkazy příspěvkových organizací a zajišťuje předání údajů na Krajský úřad
- vyhodnocuje hospodaření příspěvkových organizací města dle předávaných výkazů
- zajišťuje provedení úhrad závazků města v rámci daných finančních možností
- zajišťuje a vede evidenci, provádí vyúčtování přísně zúčtovatelných tiskopisů (pokutových bloků)
- zajišťuje problematiku dopravní obslužnosti plní mimořádné úkoly vedoucího odboru
Základní činnost Ing. Daniely Šťastové
- komplexní učtování o základním běžném účtu města dle platného zákona o účetnictví, opatření MF o účtování pro rozpočtové a příspěvkové organizace a obce, směrnice o účetnictví města
- komplexní účtování o příjmových i výdajových účtech města dle platného zákona o účetnictví, opatření MF o účtování pro rozpočtové a příspěvkové organizace a obce, opatření MF o rozpočtové skladbě.
- ověřování účetních dokladů z hlediska formální správnosti, zatřídění dle rozpočtové skladby, zaúčtování dle účetní osnovy a postupů účtování a interní směrnice o účetnictví
- zpracování a předávání aktuálních přehledů a rozborů podle potřeb ostatních odborů
- příprava a vypracování účetních výkazů
- zpracování uzávěrkových operací v účetnictví
Základní činnost Šárky Fišerové
- komplexní účtování o hospodářské činnosti města dle platného zákona o účetnictví, opatření MF o účtování pro rozpočtové a příspěvkové organizace a obce, směrnice o účetnictví města
- komplexní účtování o příjmovém účtu města určeném pro inkaso poplatků za odpady dle platného zákona o účetnictví, opatření MF o účtování pro rozpočtové a příspěvkové organizace a obce, opatření MF o rozpočtové skladbě, směrnice o účetnictví města
- komplexní účtování o účtech FRBR a FOBF města dle platného zákona o účetnictví, opatření MF o účtování pro rozpočtové a příspěvkové organizace a obce, opatření MF o rozpočtové skladbě, směrnice o účetnictví města
- vedení knihy došlých faktur, zajištění přijetí faktur, jejich formální kontrola, zaevidování, předání do oběhu
- účtování přijatých faktur
- vystavování příkazů k úhradě dle pokynů nadřízeného
- inventarizace odpovídajících pohledávkových a závazkových účtů
- zpracování aktuálních přehledů a rozborů dle pokynů vedoucího
Základní činnost Evy Stodůlkové
- zpracování komplexních agend pro vyměření místních poplatků a ostatních daňových pohledávek ve smyslu zákona č. 337/1992 Sb., o správě daní a poplatků a příslušných obecně závazných vyhlášek města,
- sledování plateb místních poplatků a ostatních daňových pohledávek, kontrola a vymáhání nedoplatků,
- sledování pokut, nákladů řízení a správních poplatků uložených správními odbory městského úřadu a jejich vymáhání,
- sledování a inventarizace odpovídajících pohl. účtů,
- evidence a nakládání s přísně zúčtovatelnými tiskopisy,
- sledování pohledávek za smluvními stranami vyplývající z předaných kupních a nájemních smluv
Základní činnost Marcely Urbánkové
- zpracování komplexních agend pro vyměření místních poplatků a ostatních daňových pohledávek ve smyslu zákona č. 337/1992 Sb., o správě daní a poplatků a příslušných obecně závazných vyhlášek města,
- sledování plateb místních poplatků a ostatních daňových pohledávek, kontrola a vymáhání nedoplatků,
- sledování pokut, nákladů řízení a správních poplatků uložených správními odbory městského úřadu a jejich vymáhání,
- sledování a inventarizace odpovídajících pohledávkových účtů,
- evidence a nakládání s přísně zúčtovatelnými tiskopisy,
Základní činnost Evy Balánové, DiS.
- komplexní vedení evidence místního poplatku za připojení k systému komunálního odpadu dle platné vyhlášky města a obecně závazných předpisů
- zpracování a předávání podkladů k zaúčtování pohledávek za poplatek za odpady
- inventarizace pohledávkových účtů za poplatky za odpady
- vyúčtování pohledávek a úhrad poplatku za připojení k systému komunálního odpadu
- zajištění vratek přeplatků poplatku za odpady dle platné vyhlášky města
- vedení správní agendy při vymáhání nedoplatků místního poplatku za připojení k systému komunálního odpadu
- zajištění informovanosti občanů o poplatkové povinnosti
- zpracování aktuálních přehledů a rozborů podle potřeby
Základní činnost Jarmily Říhové
- zpracování podkladů pro vydání rozhodnutí o povolení k provozování výherních hracích přístrojů (dále VHP) dle zákona č. 202/1990 Sb., o loteriích a jiných podobných hrách ve znění pozdějších předpisů,
- příprava dokladů a kontrola správnosti výběru správního poplatku dle zákona č. 368/92 Sb., o správních poplatcích v platném znění za vydání rozhodnutí o povolení provozu VHP,
- výpočet výše poplatku vybraného za vydání rozhodnutí o povolení převod příslušné částky do státního rozpočtu dle § 9a) zákona č. 202/1990 Sb.,
- kontrola vyúčtování provozu VHP dle § 20 zák. 202/1990 Sb,.
- kontrola výpočtu a odvodu části výtěžku pro veřejně prospěšné účely,
- kontrola výpočtu a odvodu místních poplatků za provoz VHP dle platné obecně závazné vyhlášky města Rožnov pod Radhoštěm,
- kontrolní činnost dodržování podmínek určených v povolení provozu VHP a ukládání pokut dle zákona č. 202/1990 Sb., o loteriích a jiných podobných hrách ve znění pozdějších předpisů,
- likvidace cestovních náhrad úředníků městského úřadu podle zákona číslo 119/1992 Sb., o cestovních náhradách, v platném znění,
- zpracování a aktualizace agendy průběžného vzdělávání úředníků městského úřadu,
- vyhledávání dotačních titulů ve prospěch města a zpracování žádostí pro jejich poskytnutí.
Vytvořeno 7.2.2023 15:16:25 | přečteno 5x | ernest